۶ کتاب برتر گرامر برای زبان آموزان فرانسه

آموزش زبان فرانسه در کرمان

فرار از آن ممکن نیست: شما نخواهید توانست زبان فرانسه را به خوبی فرا بگیرید مگر اینکه گرامر آن را مطالعه و تمرین کنید. ابزارهای بررسی کننده دستور زبان آنلاین می‌توانند به شما تا حدی کمک کنند، به ویژه در وظایف نوشتاری. با این حال، درک قوی و استفاده مطمئن از قواعد گرامری فرانسوی به شما در دراز مدت بیشترین سود را خواهد داشت. خوشبختانه، کتاب‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید برای یادگیری و تمرین گرامر فرانسوی از قواعد ابتدایی تا پیچیده‌ترین‌ها بهره ببرید. برای کمک به شما در پیدا کردن کتاب مناسب گرامر زبان فرانسه، ما شش عنوان کتاب را انتخاب کرده‌ایم که برای تمام سطوح و نیازهای آنها مناسب می‌باشد.

دو کتاب گرامر فرانسوی برای سطح مبتدی زبان فرانسه


حتی به عنوان یک مبتدی کامل، شما باید قبل از تلاش برای ساخت جملات ساده، به تعدادی از قواعد اساسی گرامری بپردازید. خوشبختانه، در میان کتاب‌های زیادی که به زبان انگلیسی برای کمک به زبان‌آموزان خارجی نوشته شده‌اند، ما چندین کتاب برتر پیدا کرده‌ایم تا شما را به اسرار گرامر فرانسوی معرفی کنیم.

La grammaire des premiers temps

این سری فوق‌العاده شامل دو کتاب است، یکی برای مبتدیان و دیگری برای زبان‌آموزان سطح متوسط. در هر دو کتاب، توضیحات گرامری، صفحات خلاصه و جداول، و همچنین تمریناتی برای کمک به پیشرفت شما وجود دارد.

پس، چه چیزی باعث تفاوت گرامر La grammaire des premiers temps با کتاب‌های رایج گرامر فرانسوی برای مبتدیان می‌شود؟ این کتاب بر تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری شما تمرکز می‌کند — نه فقط مهارت‌های نوشتاری و خوانداری شما. شما نه تنها قواعد مفید برای ساخت جملات یاد خواهید گرفت، بلکه با واژگان و اصطلاحات رایج در زبان فرانسوی نیز آشنا خواهید شد.

Grammaire essentielle du français


در واقع چهار کتاب Grammaire essentielle du français وجود دارد که می‌توانید بر اساس سطح خود انتخاب کنید: کاملا مبتدی، مبتدی، متوسط و پیشرفته.

این امکان را برای پیوستگی در فرآیند یادگیری شما ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، جلد متوسط گرامر Grammaire essentielle du français به طور سیال از جلد مبتدی جریان دارد و قواعد مورد توضیح در دو کتاب اول این سری را به تفصیل بررسی می‌کند. پس از به پایان رساندن مرور، کتاب به قواعد گرامری پیچیده‌تر می‌پردازد.

هر کتاب در این سری به طریق مشابهی ساخته شده است، با توضیحاتی که به آن تمرکز دارند، و سپس تمرینات مرتبط. علاوه بر این، برای سهولت در مرور، برخی صفحات اضافی در انتها برای خلاصه‌نگری ارائه شده‌اند. همچنین سی‌دی‌های صوتی نیز برای کمک به تمرین درک شنیداری شما در دسترس است.

دو کتاب گرامر فرانسوی برای زبان‌آموزان سطح متوسط


با پیشرفت در فرآیند یادگیری خود، با این دو کتاب بسیار متفاوت برای زبان‌آموزان متوسط، می‌توانید دانش گرامری نظری و عملی خود را توسعه دهید.

English Grammar for Students of French

این کتاب به ویژه برای زبان‌آموزان زبان انگلیسی طراحی شده است و توضیحات واضح و ساده‌ای از مفاهیم گرامری به زبان فرانسوی و معادل‌های انگلیسی آنها ارائه می‌دهد. به عنوان یک نتیجه، گرامر انگلیسی برای دانشجویان زبان فرانسوی کلیدهایی را برای درک منطق گرامر فرانسوی به منظور استفاده هوشمندانه‌تر از آن به شما می‌دهد.

L’exercisier


همه چیز در نامش است. به طور فنی، L’exercisier کلمه‌ای اختراعی است. اما به گوش یک فرانسوی، معنای منطقی‌تر آن احتمالاً “کتاب تمرین” خواهد بود. در واقع، L’exercisier پر از تمرینات گرامری (و کلیدهای پاسخ مربوط به آنها) برای کمک به زبان‌آموزان سحط متوسط برای تقویت مهارت‌های خود است. همچنین مرورهای ابتدایی از قواعد گرامری و واژگانی را که به منظور ارائه پشتیبانی اضافی طراحی شده‌اند، نیز خواهید یافت.

دو کتاب گرامر برای زبان‌آموزان پیشرفته در زبان فرانسه


استفاده از کلمه “بهترین” ممکن است زیاده روی به نظر برسد. اما دو کتاب زیر به معنای واقعی کلمه در فرانسه محبوبیت بسیاری دارند. حتی زبان‌آموزان بومی نیز تردیدی ندارند که آنها را برای بررسی یک نکته پیچیده از گرامر فرانسوی مطالعه کنند. اگر به سطح پیشرفته‌تری رسیده‌اید، احتمالاً این کتاب‌ها برای شما نیز مفید خواهند بود.

Le Bon Usage


تنها به زبان فرانسه در دسترس است، Le Bon Usage کتاب گرامری است که سخنگوهای فرانسوی، از جمله نویسندگان حرفه‌ای و مترجمان، به طور منظم به آن مراجعه می‌کنند تا نکته‌های زبانی پیچیده را تأیید کنند. این راهنمای بسیار جامعی است که پیچیدگی‌های بیشترین جوانب گرامر و تصریف فعل‌های فرانسوی را توضیح می‌دهد. همچنین فهرست بزرگی از عبارات مفید را نیز جمع‌آوری می‌کند.

از زمان انتشار اولین بار در سال 1936، Le Bon Usage بیش از دوازده بار منتشر شده است تا تطور زبان را منعکس کند. با این حال، اگر نسخه‌ای قدیمی دارید، به راحتی می‌توانید نسخه‌های بازبینی‌شده را آنلاین دسترسی پیدا کنید.

Le Petit Grevisse


Le Petit Grevisse به عنوان نسخه‌ای ساده‌تر از Le Bon Usage شناخته می‌شود. این کتاب به عنوان یک کتاب گرامری مرجع تلقی می‌شود، اما توضیحات آن به راحتی قابل فهم‌تر هستند، که پیچیدگی‌های گرامر فرانسوی را واضح‌تر و قابل درک‌تر می‌کند. این کتاب با توجه به فرانسوی های نیتو – به طور خاص دانشجویان فرانسوی – طراحی شده است. اما این کتاب به اندازه‌ای برای زبان‌آموزان خارجی سطح پیشرفته نیز مفید است، تا مدتی که آماده باشند قواعد گرامری را به طور مستقیم به زبان فرانسوی مطالعه کنند.

انتخاب کتاب گرامر فرانسوی مناسب


این شش عنوان کتاب دارای مزایایی برای هر سطح زبان‌آموز دارند، از مبتدیان تا زبان‌آموزان پیشرفته و حتی زبان‌آموزان نیتو. پس به سادگی انتخاب خود را انجام داده و کتاب گرامر فرانسوی مناسب نیازهایتان را پیدا کنید. این کتاب ها به شما کلید درک تمامی قواعد گرامری فرانسوی را می‌دهد، و همچنین ممکن است به شما فرصت‌های زیادی برای تمرین این قواعد و بهبود اعتماد به نفستان ارائه دهند.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *